Neuništiv i svestran na otvorenom
Svojom robusnom konstrukcijom i svojim velikim Outdoor gumama, prikolice logističkih vozova LT16 Ch/BMh predstavljaju savršeno rešenje za transporte robe na otvorenom. Projektovani su za veća rastojanja i savlađuju čak i najteže terene. Zahvaljujući robusnoj dvoosovinskoj konstrukciji rutirani vozovi mogu da transportuju terete do 1,6 tona. Prikolice su dostupne u dve varijante: Ch okviri sa šiljcima viljuške i BMh okviri sa podesivim srednjim prečkama. Obe varijante su opremljene hidrauličnom funkcijom podizanja. Sa obe prikolice se različiti tipovi tovara mogu transportovati na odgovarajućim klizačima, na primer palete, rešetkaste kutije ili veća pakovanja. Opcione kočnice protiv sudara sa vučnim vozilom omogućavaju maksimalan učinak i na strmim podlogama.
Karakteristike
Za osiguravanje transportovane robe LT16 Ch/BMh su opremljeni blokadom kretanja. Ona sprečava da rukovaoci pokrenu logistički voz sa spuštenim okvirom za tovar. Tokom vožnje je mehanizam za spuštanje prikolica deaktiviran. Svaki okvir za tovar ima mehaničko zaključavanje tereta, koje tovar tokom vožnje čvrsto drži na mestu. Okviri su opremljeni robusnim super elastičnim točkovima (SE točkovi) sa prečnikom od 368 mm i širinom od 115 mm. Oni amortizuju potrese i vibracije i osiguravaju da LT16 Ch/BMh izlaze na kraj i sa jakim neravninama tla i udarnim rupama. Opcione kočnice protiv sudara sa vučnim vozilom omogućavaju bezbedan rad na jako strmim deonicama. Opcije opreme za osvetljenje i zaštitu od vremenskih nepogoda osiguravaju dodatnu bezbednost i zaštitu.
- Blokada pokretanja kod spuštenih okvira za utovar
- Deaktivirani mehanizam za spuštanje u toku vožnje
- Mehaničko zaključavanje tereta za stabilan položaj
- Veliki, robusni SE točkovi za primenu napolju
- Opcione kočnice protiv sudara sa vučnim vozilom za jako strme deonice
Ergonomična svojstva LT16 Ch/BMh omogućavaju maksimalno udobno rukovanje teretom. Nivelisani utovar i istovar na okvirima za tovar rasterećuje rukovaoca i smanjuje rizik od fizičkih tegoba, do kojih može doći usled redovnog podizanja i spuštanja tovara. Zaključavanje okvira za utovar se vrši automatski posle uvlačenja, deo za otključavanje je postavljen na ergonomičnoj visini i može da se udobno aktivira nogom. Upravo pri čestom otključavanju to minimizuje opterećenje rukovaoca. Ch okvir logističkog voza ima ergonomičan mehanizam za izbacivanje, koji istiskuje teret sa poleđine viljuške, čim rukovalac otpusti blokadu putem nožnog prekidača.
- Nivelisani utovar i istovar prikolica
- Automatsko zaključavanje okvira za utovar
- Otključavanje je udobno moguće nogom
- Ch okvir sa ergonomičnim mehanizmom za izbacivanje
Zahvaljujući mehaničkom upravljanju za sve točkove na prikolicama se sa LT16 Ch/BMh može upravljati izuzetno precizno. Stoga se rutirani vozovi odlikuju malim radijusima okretanja, pridržavanjem trase i stabilnošću u pogledu prevrtanja. Automatsko funkcija podizanja posebno štedi vreme: Kada vozač uđe u vučno vozilo, okviri se automatski podižu za transport. Kada napusti vozilo, oni se opet spuštaju. Za fleksibilan, udoban proces utovara oni se kod BMh okvira mogu utovarati i istovarati sa obe strane. Srednje prečke mogu da se pomere, da bi se sa jednim okvirom mogli transportovati tovari različite veličine. To je moguće i kod Ch okvira putem podesivih šiljaka viljuške. Opciona spojna creva sa zapornom slavinom obezbeđuju da se prikolice mogu odvojiti od vučnog vozila i u podignutom stanju.
- Precizno upravljanje putem upravljanja za sve točkove
- Automatsko podizanje i spuštanje okvira za utovar
- BMh okvir: Utovar i istovar sa obe strane
- Prikolica se opciono može odvojiti u podignutom stanju
LT16 Ch/BMh su optimizovani za pouzdanost i mali obim održavanja. Jednostavna konstrukcija okvira prikolica zahteva manje komponenti, što minimizuje troškove servisa i čini troškove održavanja niskim. Dvoosovinska konstrukcija prikolica je lako dostupna za servisera. Sistem rude i spojnice se skoro uopšte ne haba. Osim toga se intervali održavanja prikolica i vučne mašine mogu sinhronizovati i time se mogu skratiti vremena mirovanja.
- Istovremeno održavanje prikolica i vučne mašine
- Jednostavna konstrukcija okvira sa malo komponenti
- Jednostavan pristup za brze servisne radove
- Komponente koje se skoro ne troše
Tehnički podaci
Model | Nosivost | Visina podizanja | Funkcija podizanja | Ukupna dužina | Ukupna širina |
---|---|---|---|---|---|
LT16 Ch/BMh | 1.6t | - | - | - | - |
LT16 Bmh | 1.6t | 80mm | Hidraulično | 4218mm | 1540mm |
Posebna oprema
Za Ch i BMh okvir i dostupan je krov u vidu cerade, koji se može navući preko okvira. Kod Ch okvira se može otvoriti na jednoj strani, a kod BMh okvira na obe strane.
Dostupan je komplet zadnjih LED svetala sa četiri funkcije (žmigavac, zadnje svetlo, kočiono svetlo, svetlo registarske oznake) sa magnetnim držačem i dve svetiljke. Kućište od providnog stakla je nepropusno za vodu i sertifikovano u skladu sa e4 i ISO 1724.
Žmigavac se na prikolici montira kao svetla upozorenja, kako bi logistički voz bio vidljiv i u mraku.
Mehanički kočioni sistem u kombinaciji sa doboš kočnicom za vožnju po rampama i posebno nagnutim rutama. Ovo garantuje bezbednu vožnju i pri maksimalnom tovaru.
Da bi se izbegla zaprljanja u unutrašnjim prostorima kroz koje se prošlo, gume mogu da se opreme hvatačem nečistoće.
Okviri su standardno opremljeni tamnim SE točkovima (368×115) za teška opterećenja. Opciono su dostupne i svetle gume koje ne kalcifikuju.
Standardna visina podizanja prikolica iznosi 80 mm. Za specijalne primene se okviri mogu isporučiti sa visinom podizanja od 115 mm.
Prostor između okvira može da se osigura sigurnosnom trakom, da bi se sprečilo penjanje preko rude prikolice. Traka može i da se nadogradi.
Postoji mogućnost da se korisni teret Ch okvira poveća do četiri tone.
Ako se zaporna slavina zatvori u podignutom stanju, okviri ostaju podignuti, da bi se vučno vozilo moglo odvojiti bez napora.
Za sve modele rutiranih vozova Linde nudi klizače u brojnim verzijama za najrazličitije tovare. Oni se na primer mogu opremiti modularnim regulacionim nadgradnjama.
Sistem upravljanja rutiranim vozovima koordiniše naloge za vožnje i zadaje vozačima optimalne rute. Instrument tabla softvera daje pregled svih bitnih informacija i omogućava analize za optimizaciju procesa.
Zatraži ponudu

Ovo takođe može da Vas zanima
Linde paletni viljuškar D12 – D14
Siguran za povećanje produktivnosti - Linde paletni viljuškar D12 – D14
Saznajte više