Uz mali fizički napor do većeg prometa
Koliko brzo se dešava komisioniranje, na kraju zavisi od rukovaoca vozila. Ako je njegovo radno opterećenje pritom malo i putevi su kratki, to štedi snagu i vreme. Međutim, procesi skladištenja i vrsta robe se razlikuju zavisno od delatnosti i pogona. Zato Linde Material Handling kod svojih uređaja za komisioniranje ide na modularno koncipirane varijante vozila, koje pomažu da se minimizuje fizičko opterećenje vozača u odgovarajućem radnom okruženju i poveća efikasnost postupaka preuzimanja.
U principu vozila nude potpuno ergonomične radne uslove: radna platforma sa amortizacijom vibracija, intuitivno raspoređeni upravljački elementi, mala visina ulaza kao i dovoljno mesta za terminale i nosače. Na bazi modularnog sistema Linde individualno sastavlja vozila. Na kraju ona u svakom detalju odgovaraju primeni – što je ključ za visok učinak pretovara.
Linde nudi široku paletu uređaja za komisioniranje za razne nivoe regala, širine hodnika i metode komisioniranja. Maksimalna visina hvatanja V modela iznosi na primer dvanaest metara. Za svaki nivo Linde je razvio specijalne elemente konstrukcije, koji pojednostavljuju proces koji se odnosi na prihvat dobara – od rasporeda upravljačkog pulta i upravljačkih elemenata do parapeta kabine koji se rasklapa.
Da bi se moglo komisionirati koncentrisano i produktivno, ljudima su potrebna ergonomična i udobna radna mesta. U skladu s tim je svaki detalj konstrukcije ovih viljuškara za komisioniranje projektovan: Nizak prilaz rasterećuje noge pri ulasku i izlasku, platforme koje su pomoću gumenih podloga odvojene od šasije i imaju podne prostirke otporne na klizanje prigušuju potrese i upravljanje se vrši lako preko ergonomično raspoređenih i oblikovanih upravljačkih elemenata. Ako to ima smisla, vozač može da upravlja funkcijama vozila sa dva položaja. Modeli za rad na višim nivoima osim toga imaju velike kabine sa niskim parapetom i bočne nagibne ograde. Na kraju je rad na velikoj visini jednako jednostavan i bezbedan kao u visini poda.
Bez obzira da li pri vožnji ili dok se platforma viljuškara za komisioniranje pomera gore-dole – rukovalac sa celim svojim telom ostaje zaštićen unutar konture vozila. To između ostalog obezbeđuju kompaktan volan i velike stajne površine. Važni su i razni sistemi za pomoć: Vozila na primer automatski smanjuju brzinu u krivinama. Isto važi i pri vožnji sa podignutom kabinom. Opcioni sistem za zaštitu ljudi pomoću skenera skenira radnu putanju i zaustavlja vozilo pri preprekama. Osim toga tehničari zavisno od mesta primene definišu fiksne tačke zaustavljanja pri podizanju i spuštanju. Niske tavanice ili pragovi na tlu u tom slučaju više ne predstavljaju opasnost.
Na kojoj visini se nalaze proizvodi? Koliko su visoki i teški? Koju frekvenciju preuzimanja rukovalac mora da postigne? Na ta pitanja svaki korisnik ima drugačiji odgovor. Zbog toga Linde na bazi modularnog sistema razvija potpuno individualan viljuškar za komisioniranje – na primer sa različitim visinama jarbola, radnim platformama, veličinama šasija, konceptima za rukovanje i upravljanje. Na kraju vozilo savršeno odgovara zadatku i olakšava svako hvatanje rukom.
Linde kontinuirano nastavlja da razvija svoje viljuškare za komisioniranje. Pritom je cilj s jedne strane da se uslovi rada rukovaoca učine još bezbednijim i ergonomičnijim. Tako uređaji za komisioniranje najnovije generacije raspolažu još nižim ulazom. Istovremeno je u centru pažnje modularni koncept vozila. Broj opcija opreme se tako kontinuirano povećava.
Viljuškari za komisioniranje kompanije Linde zasnovani su na modularnom konceptu. Međutim, korisnici ne biraju samo, koji jarbol i motor ili koju šasiju model ima. Ideja izlazi izvan tih okvira – upravo kada se radi o upravljanju i bezbednosti. U opcije između ostalog spadaju sistemi za pomoć, razni sistemi za pričvršćivanje radnog pribora, tasteri za hodanje pored mašine, zvučni signali upozorenja, moduli ogledala, ergonomičan tapacirung za naslanjanje.