Čovek i tehnologija u harmoniji

Linde ergonomičnost

viljuškarista prenosi teret viljuškarem sa unutrašmnjim sagorevanjem, zaokrenut u sedištu za 90 stepeni - koristeći Lindeovu maksimalnu ergonomičnost na delu!
    Grafički crtež koji prikazuje kako funkcioniše Linde hidrostatički pogon, omogućavajući rukovanje bez trzaja

    Hidrostatički pogon kompanije Linde omogućuje rukovanje bez trzanja

    Efikasna zaštita vozača i operatera

    Vozači i operateri viljuškara i skladišne tehnike izloženi su tokom radnog dana raznim mehaničkim vibracijama. Stručni naziv te pojave jeste humane vibracije. U to spadaju vibracije, udarci ili potresi koji nastanu tokom rada. Čak i kada se pojedinačne vibracije jedva osećaju – sveukupno znatno opterećuju radnika. Već više od 20 godina, kompanija Linde Material Handling radi intenzivno na istraživanju i razvoju tehnologija kako bi efikasno zaštitila operatere od tih uticaja. Sa uspehom: Proizvodi kompanije Linde ne samo da ostvaruju vrednosti ispod zakonski propisanih graničnih vrednosti. Čak i u poređenju sa konkurencijom, vozila kompanije Linde se redovno ističu kao najbolja na nezavisnim testovima.

    Vozačevo sedište na Linde viljuškarima - ergonomično, bezbedno i iznad svega udobno!

    Posebno ergonomično – vozačevo radno sedište na Linde viljuškaru

    Pored hidrostatičkog pogona, koji između ostalog omogućuje izuzetno pažljive procese ubrzanja i kočenja, funkcija sistematskog odvajanja pojedinačnih grupa komponenata štiti pre svega vozača. Ergonomični dizajn vozačevog radnog sedišta predstavlja samim tim ključni faktor za bezbedan, udoban i efikasan rad. Budući da je opterećenje vozača malo, opada i rizik od nezgode, smanjuje se period izostanka usled bolesti i raste efikasnost.

    Precizno i elegantno upravljanje

    Zahvaljujući patentiranom sistemu upravljanja sa dve pedale, viljuškarima kompanije Linde upravlja se elegantno i izuzetno precizno. Tehnički osnov za to je hidrostatički pogon putem kog se sila direktno prenosi na motore na pogonskim točkovima. Desna pedala služi za vožnju unapred, leva pedala za vožnju unazad. Pogon radi bez promene nivoa.

    Maksimalno ubrzanje se reguliše automatski. Čim vozač skloni nogu sa pedala, vozilo se zaustavlja. Kočnica nije potrebna. Budući da su obe vozačeve noge neprestano u kontaktu sa pedalama, vozač uvek dobija direktnu povratnu informaciju o kretanju vozila – oseća kretanje vozila kao da je deo njega, u pravom smislu te reči.

    Prikaz sistema pedala u Linde viljuškarima - upravljanje sa dve pedale (twin pedal) za optimalne radne rezultate

    Sistem upravljanja sa dve pedale pruža optimalne radne rezultate.

    Savršeno radno mesto

    Kod viljuškara i skladišne tehnike kompanije Linde Material Handling, čovek i mašina postaju jedno. Kod svih tipova vozila su svi elementi za rukovanje raspoređeni tako da korisnik može lako da ih dohvati. U zavisnosti od modela, vozačevo radno sedište je optimizovano za određenu namenu ili može da se prilagodi u skladu sa tim. Primer su nove dizalice sa platformom Linde T 20/T 25 SP. Zahvaljujući e-Driver tehnologiji kompanije Linde, moguće je udobno rukovanje jednom rukom. Vozač stoji opušteno pod uglom od 45° u odnosu na smer vožnje i ima optimalni pregled staze i tereta.

    Prikaz okretanja viljuškariste na okretnom sedištu Linde viljuškara

    Jedinstveno na svetu – okretno vozačevo radno sedište kompanije Linde

    Jedinstvena karakteristika viljuškara kompanije Linde je okretno vozačevo radno sedište. Kako bi vozač imao nesmetan pregled i prilikom vožnje unazad, a da ne mora da okreće glavu i leđa. Još veći komfor pri rukovanju pruža Linde Load Control. Preko dve upravljačke palice koje su integrisane u naslon za ruku, vozač može jednostavno i precizno da upravlja radnom i dodatnom hidraulikom viljuškara.

    Dizajn orijentisan ka potrebama korisnika kao univerzalni vodeći princip

    Ergonomični dizajn podnih transportera i vozačevih radnih sedišta ostaće i u budućnosti centralni element filozofije kompanije Linde. Isto koliko rastuća digitalizacija menja interfejse za interakciju čoveka i mašine, u istoj meri se u fokus vraća dizajn celog radnog okruženja u skladu sa potrebama korisnika. Zadaci obuhvataju spektar od dizajna korisničkih površina sistema za asistenciju, sistema upravljanja i softverskih rešenja do korišćenja mobilnih informacionih tehnologija radi podrške vozaču i u upravljanju flotom.

    Monitor sa prikazom kako izgleda radna površina pri korišćenju Connect softvera

    Korisnička površina softvera za upravljanje flotom connect: